Rabu, 30 Januari 2013

BAHAN-BAHAN DASAR DAN PANDUAN PERLAKSANAAN jQAF

SALAM

GURU-GURU JQAF BOLEH MEMUAT TURUN BAHAN-BAHAN DASAR DAN PANDUAN j-QAF SERTA PANDUAN PERLAKSANAAN DI PAUTAN SEPERTI BERIKUT :

1. BUKU PANDUAN, DASAR DAN PERLAKSANAAN j-QAF
(http://www.4shared.com/zip/PTApDOYv/Buku_Panduan_Dasar__Pelaksanaa.html)

2. Buku Panduan Pelaksanaan Model-Model Pengajaran Dan Pembelajaran Dan Kokurikulum j-QAF Tahun 1 (http://www.4shared.com/zip/-GaVOIQ4/Panduan_Pelaksanaan_Model-Mode.html)

3. Buku Panduan Pelaksanaan Model-Model Pengajaran Dan Pembelajaran Dan Kokurikulum j-QAF Tahun 2 (http://www.4shared.com/zip/-jr0b27U/Panduan_Pelaksanaan_Model-Mode.html)

4. Buku Panduan Pelaksanaan Model-Model Pengajaran Dan Pembelajaran Dan Kokurikulum j-QAF Tahun 3 (http://www.4shared.com/zip/vOzR8NPn/Panduan_Pelaksanaan_Model-Mode.html)

5. Buku Panduan Pelaksanaan Model-Model Pengajaran Dan Pembelajaran Dan Kokurikulum j-QAF Tahun 4 (http://www.4shared.com/zip/SGQPLl5h/Panduan_Pelaksanaan_Model-Mode.html)

6. Buku Panduan Pelaksanaan Model-Model Pengajaran Dan Pembelajaran Dan Kokurikulum j-QAF Tahun 5 (http://www.4shared.com/zip/SOsMsviJ/Panduan_Pelaksanaan_Model-Mode.html)

7. Buku Panduan Pelaksanaan Model-Model Pengajaran Dan Pembelajaran Dan Kokurikulum j-QAF Tahun 6 (http://www.4shared.com/zip/Hy1gfEWV/Panduan_Pelaksanaan_Model-Mode.html)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan